En kveldstur på Stranno

Categories E Natur og Turer

Bildene mine har Virkelig hopet seg opp i det siste! Det fine været har et par bivirkninger for meg:

-mindre pc

-mindre inne

-mer rødhet

Jeg synes det er positivt! Men må jo innom bloggen også! Selv om jeg ligger litt på etterskudd skal jeg nok klare å ta det igjen en gang; kanskje når det bli regn!:)

Her er noen bilder i fra en tur jeg og charlotte gikk for.. ca en uke siden

Det var en nydelig solnedgang..

Strandnellik er så nydelige^^

Charlotte er også nydelig!

Vi måtte begge prøve den litt usikre huska:)

Dette bildet er i fra en annen dag; I Planteskolen. Vi kaller alltid sånne dyr for nøkkeldyr… vet noen hva de egentlig heter? Ganske facinerende sånne småkryp, synes jeg (skjeldne meg)…

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En kveldstur på Stranno

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *