Er enda litt tysk i meg etter eksamen, som nettopp ble ferdig. En lang og smertefull opplevelse. Jeg vil ikke snakke om det! (dere vil antagelig ikke lese om det heller) (men kan jo nevnes at jeg fikk en femmer)

Jah! Altså: Det er enda litt tysk i meg, og derfor ble overskriften Elch istedenfor elg. På vei hjem fra eksamen traff vi nemlig en elg. Mørket, og det faktum at jeg satt i en bil satte sine spor på bildet, men det ble klart nok;) Klareste jeg har tatt av en elg til nå i alle fall.. (Slapp av, det kommer nok et bedre ett en gang)

Elgen stod ganske nerme veien, men det er grenser for hva man skal få til med et 55-millimeters objektiv i halvmørket;)


På veien hjem var det også en Nydelig solnedgang^^

Jeg elsker himler! kan ikke få sagt det nok<3

Så bunnløse (og toppløse, haha)

Fyller meg med beundring og ærefrykt

Skremmende vakkert

Får meg til å undre

får meg til å tenke

Verden er utrolig!

4 kommentarer

4 thoughts on “Elch!

  1. sv: Takk for det! 🙂
    Uff, blogg er så føkka, eller så kan det muligens være internett i noen tilfeller som gjør at de ikke kommer frem.
    Jeg så ikke dette før nå så rakk ikke å si lykke til :S Men jeg ser jo at det gikk fint uansett da:) Så gratulere med femmeren ^^

  2. Gratulerer med femmeren! Og overstått eksamen! Jeg har eksamen på fredag, så det blir spennende! Kom opp i religion, så det er jo veldig greit. Hadde fransk muntlig i fjor, og jeg leste meg omtrent i hjel… Endte opp med en femmer da heldigvis!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *