medarbeiderfest og låvefest – i bilder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I Helga har jeg vert på både låvefest og medarbeiderfest. Jeg la dem like godt inn i et innlegg siden jeg har masse å blogge om, men lite tid!

Medarbeiderfest

Tok ikke så masse bilder, men var så koelig at jeg måtte ha det med på bloggen min dog;) Dette var altså en fest for alle som har en oppgave i menigheten! Jeg er med fordi jeg er ungdomsleder, og leder på JIM(5.-7.klasse).

Jeg går inn på den røde løperen som ellers blir brukt i bryllup, og blir hilst velkommen av 5-6 personer som tar meg hjertelig i hendene! Vi spiste reker(nam!) og imponerende nok spiste Thomas også! Han vender seg gradvis til sjømat; når ferien starter er det tid for Fisk!:D

Det var en del Nydelig sang, en tale og masse bra opplegg! Vi hadde en quiz, og kom… ikke på siste plass! Etterpå tok vi et par bilder;D

Meg  og Thomas:)

Karoline hvisker til Vibeke, Thomas lytter;)

John-Kenneth og Sølvi-Oline:)

Charlotte:D

 

Så var det tid for 

Låvefest!

Den ble arrangert av oss ungdommer på betania, men var for alle aldre. Festen ble holdt på mydland, hos Sigfred. Ikke på en låve, men et Jorde! Nydelig vær hele dagen, og masse morro med basar, og aktiviteter som ertespytting, støvelkast, melkespannkasting, osv:)

Det er så koselig å møte så mange kjente, og noen ukjente folk! Spesielt når aldersforskjellen er så stor; herlig med unger!

BIM hadde en kjempebra tale om hjerter! Noe av det jeg husker best er dette med å "ta vare på ditt hjerte fremfor alt du bevarer, for livet går ut i fra det." Ha et hjerte som det er mulig for Gud å forme, ikke et hardt steinhjerte. 

Lovebandet må også nevnes; bra!:)

Salget av grillmat og kaker gikk bra på den fine dagen! Til inntekt for teamturen til Nederland i sommer(gleder meg!)


Arild er som alltid godvenn med ungene, og spiller fotball i sommervarmen:)

 
Mens mange av oss andre heller slapper av i solsteiken..

Anders og Andreas

Roar, Torild June, og Bente.

Aina begynner å bli rutinert grillmester!

 Klikk på bildene for å forstørre! Synes de var så pene, at jeg måtte ha dem med:)

Ungene hadde drakamp flere ganger. På slutten hadde vi også en guttene vs jentene tautrekking… Vi vant nesten!

Men Arild så det, og hjalp guttesiden:(

Sølvi-Olines dag er selvasgt reddet når maisen er her:)

Koste meg litt med å redigere dette bildet av Charlotte:)

Her ser vi omtrent hele "leiren!" Ganske mange folk!

Ei kjempesøt jente:) Også hun var så søt at hun smisket seg inn på bloggen min:) 

Tautrekking; bestemte gutter og jenter!

Håper du også hadde en flott helg:D

1 kommentar

1 thought on “medarbeiderfest og låvefest – i bilder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *