Endelig vinneren av fotokonkurransen!

Categories A Hobby

tatatataaaa!


Vinneren er maritakristin.blogg.no!

Synes virkelig bildet passet godt til tema "snart sommer!" Det gir en sommerlig følelse, samtidig som de kalde fargene skriker at "det er fremdeles bare vår!" Skitten på tærne gir det hele et mer interessant preg; ikke så oppstilt og høytidelig, men ekte!
Marita Kristin; Du kan velge om du vil ha en header til bloggen din av meg! I tillegg legger jeg bildet ditt inn i sidemenyen min, med en link til din blogg!
Vil vise noen av de andre bidragene også! Mye bra:


      herewego.blogg.no                   havefaith.blogg.no                   heroesandme.com

5 kommentarer

5 thoughts on “Endelig vinneren av fotokonkurransen!

  1. //Tusen takk for det! 🙂
    Åja! 🙂 Jeg er snart ferdig med bok fem, det er så spennende! Det er viktig å tenke på at slutten FAKTISK nærmer seg, det er ikke bare en fortelling ikke er sann som et eventyr. Det er virkelig, selv om det kan være vanskelig å forstå. Jeg syns det er så kult!

  2. sv: Jeg digger The message oversettelsen 🙂 Det er veldig bra å sammenlikne med andre oversettelser. Det er noen som ikke er så fan av en alftor hverdagslig tale i bibelen, men jeg synes det er så bra fordi vi forstår mye bedre hva Gud har å si til oss da.
    Den vil jeg lese, ja 🙂
    Så koselig å høre!
    Digger bloggen din.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *