I Eyes Ya!

Categories A Hobby

Den som tror trenger ingen beviser, men den som ikke tror, kommer ikke til å bli overbevist uansett hvilke beviser han får…

her har jeg kost meg med å redigere et øye i PS. På dette bildet har eg brukt unsharp mask, for å få øyet skarpere, selective colour for å forandre fargene i øyet, og hue/saturation for å ta bort fargen på ansiktet(jeg hadde kopiert bare øyet til et annet lag)

Her prøvde jeg å lage en Avatar i photoshop:) Ble ganske fornøyd; utenom overgangen mellom det hvite i øyet og resten av ansiktet; den var litt hakkete… Uansett gøy å prøve:D


Hvis du vil ha en mer konkret fremgangsmåte som er lettere å følge; skrik ut, så kan jeg kanskje lage en:)

Hva synes du om redigeringen? Noe jeg kunne ha gjordt bedre?

 

4 kommentarer

4 thoughts on “I Eyes Ya!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *