Lengsel.

Categories A Hobby

Er tema for den siste oppgaven vi fikk i formgivning. Det var valgfri teknikk, så jeg valgte å lage et foto. For å få frem budskapet hadde jeg flere ideer, men endte opp med å ta bilde av en mann som har "drukket seg bort fra familien sin." Han lengter tilbake, men lengselen etter alkoholen er så sterk… 

Fjernet ikke kommentarene jeg hadde lagt på bildene for oppgaven; du kan egentlig bare overse dem;)

Forresten; klikk på bildene for å forstørre;)

    

Er egentlig ikke så veldig fornøyd med disse bildene, men tar dem med for å vise fremgangen litt;)

Er litt usikker på om budskapet blir klart nok i dette bildet? Blir det for mange effekter?

Dette var bildet jeg leverte som en besvarelse på oppgaven:
Gjorde jeg rett valg med tanke på hvilket bilde jeg valgte? Kom gjerne med konstruktiv kritikk til hva jeg kunne gjort bedre:)

Nå sitter jeg forresten å hører på Eurovision-sanger! Har fått dilla på bl.a. den danske sangen:)

Scotts med Erika Sjöström från Drifters – In A Moment Like This (Danmark)

Safura – Drip-Drop (Azerbaijan)
 

MaNga – We could be the same (Tyrkia)

 Jiliana Pasha – It's all about you (Albania)

2 kommentarer

2 thoughts on “Lengsel.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *