Nå er de her!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Direkte i fra Hong Kong! Her kommer mine Hundrevis av Sea-Monkeys-Egg!
I går fikk jeg pakken, og fikk blandet salt og greier oppi vannet de skal bo i. Om 24 timer(ca kl 10 i kveld) er vannet klart, og jeg kan hive oppi eggene mine!
Mange klekker øyeblikkelig, mens andre tar to-tre dager. Etter fire uker er sea-monkeysene kjønnsmodne, og ca en cm lange:) De kan faktisk bli opp til to år gamle, og trenger bare mat en gang i uka. En trenger aldri å rense akvariet, det gjør de selv!
Ikke mange som har så kule kjæledyr, og billige var de også^^
Etter å ha kikket på http://www.sea-monkey.com/html/aboutsm/whatarethey.html

3 kommentarer

3 thoughts on “Nå er de her!

  1. Du bestilte deg dette du også altså? xD Håper dine overlever da :))
    sv: Noen forklaring tror jeg ikke at jeg skal prøve på meg på, men du skal få linken: http://www.lostdot.com/2009/07/design-meny-dropdown/
    Han skriver til slutt dette: “Dette kan være utrolig vanskelig for noen som ikke kan html/css. DERfor vil jeg i løpet av de nærmeste dagene ordne til et side der dere kan skrive inn meny valg og koden dere skal lime inn i menyen vil automatisk bli laget til”.
    Jeg fikk til dette selv, men om du ikke får det til kan du lete litt rundt å se om du finner det han snakker om 😉
    Lykke til ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *