Couse we’re so happy!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går øvelseskjørte jeg i fra Kvanvik til Haua! Begynner å bli skikkelig god til å gire! Problemet er bare når jeg treffer andre biler!(skjønner ikke hva andre biler har å gjøre på veien uansett-de er bare i veien!)

 Jeg har også begynt å lese på teoriprøven på bil! Med planer om å ta prøven snart, uten å stryke! (pray for me)

Men poenget med dette innlegget var egentlig at jeg er skikkelig Glad! Jeg overstrømmes med grunner til å være glad! Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg noen ganger(sprøtt? ja! Det er Hærlig:)

Grunner til at jeg er glad:

SOL! Nydelig vær gjør at mitt humør skyter i været med en gang!

Dessuten begynner det å bli 

grønt  ute!!! Grønne trær, grønt gress, grønne trær(^^), grønne blader! Speiselt fint med grønn bjørk!

Skolen! ja, nå gjør skolen meg glad! av flere grunner..  Noe av det skyldes fraværet av skole: Nest uke har vi bare tre dager med skole, så 5 dager fri!! Dessuten er det dette med karakterer og tentamener: Fikk 6- på formgivningstentamen, 5+ på mattetentamen 6(+) på Dansen i gym(får ikke til å laste opp den filmen-.-, men den ligger på facebook…)

Tentamensoppgaven min.

Fantastiske venner som liker meg selv om jeg treffer dem skjelden, og er sur en dag. Jeg har alltid noen jeg kan spørre om å bli med meg ut en tur.

En helt fantastisk kjæreste som jeg snart feirer ettårsdag med! Han er også alltid der for meg, og en utrolig god venn!

Hunden min(se bilde, så forstår du)

Vilde(Bilde lenger nede på bloggen)

og Benita som sier "awesome!"(med gøy melodi) og alt annet som er søtt og morsomt!

Benita med "shaping foam" i ansiktet:D AWESOME!

1 kommentar

1 thought on “Couse we’re so happy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *