Liv og røre og blomster!

Categories O interessa

Fotokonkurranser er morro! Hadde vert gøy å vinne en gang, så nå melder jeg meg like godt på to stykk!

Liv og røre er tema for den første fotokonkurransen jeg skal være med i. Jeg deltar med tre bilder på denne bloggen

 (1)

Dette bildet var gøy å ta! Koste oss med plasking og vann på rommet til kjæresten; Kjedelig når vi måtte vaske alt opp igjen. Men det var verdt det! Masse moro, og noen spennende bilder, synes jeg:)

(2)

Dette bildet tok jeg av Vilde i huska. Hun er så søt! Alltid liv og røre der Vilde er!

(3)

Det samme gjelder hunden min Chessie! Hun har tre lidenskapelige hobbyer: 

1: Sprute på folk, og hoppe på dem etter hun har badet: alt for å fukte dem mest mulig!

2: Rulle seg i ekle ting (som sur melk, råttent gress, nygjødslet jorde osv…)

3: Finne spennende saker i søpla, tygge dem i så mange biter som mulig, og spre dem mest mulig utover gulvet! (ting som papir, pizzaesker, vedpinner osv fungerer ypperlig!)

 


 

Den andre konkurransen er på denne bloggen.

Her er tema blomster og jeg deltar med 3 bilder også her:)

 (1)

Dette bildet tok jeg på sogndalstrand. Fjernet alle fargene, utenom blomstene:)

(2)

Gåsunger er så utrolig nydelige! Spesielt med disse små dråpene på!

(3)

Kjempemorro å ha en mor som eier blomsterbuttikk rett under huset vårt! Åpner for mange muligheter til fine blomsterbilder!:)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *