Bilder fra Stranno:)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dette bildet tok jeg egentlig på en annen tur, med bare meg og Chessie, men har ikke lagt det ut før, så…

I dag var vi altså på en tur på Stranno eller Sogndalsstrand, som det kalles på pent. Havrafting er en super aktivitet som jeg har vert så heldig å få prøve to ganger allerede! 1 gang som premie for en tegnekonkurranse, og en gang som belønning for å være JIM-Leder. Kommer godt med når du er litt gjerrig som meg, og ikke bruker flere tusenlapper i timen på morro..

Her står Thomas å tar bilder! Turene våre tar alltid kjempelang tid fordi begge stopper på alle mulige steder for å knipse i vei:)

Mose, lav osv. på bakken kan være meget dekorativt!:)

Hæerlig med vår!:D

Syns dette bildet ble ganske fint, med barken på bjørka;)

Ettellerannet bein…

Frosk<3

Hvis du ikke skjønner det med meg og frosker, så kjenner du meg ikke godt nok. Må nok blogge om det en gang…

Og til slutt et bilde av Meg og Thomas:)

Synes du at slike innlegg blir for lange pga mange bilder? Bør jeg korte ned? Hadde vert flott med tilbakemelding!

4 kommentarer

4 thoughts on “Bilder fra Stranno:)

  1. Haha, Ingrid 😛
    Grævlig digg å ha han som onkel då 😀 då kan eg jo bare få d gratis, så sleppe eg å bruga tusenvis av krone på rafting B-)
    Men, nei, innlegge blir kje forlangt pga bildane 🙂 Du klare ihvertfall å legga inn bilda på bloggen, så då får du bare udnytta d!! 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *