Noen Bilder:)

Categories E Natur og Turer

På tur me Monica å hunden Dennis

Thomas sin nabo hadde noen steiner i hagen, og jeg oppdaget plutselig at den ene var en Hjertestein!

Himmelen er fantastisk nydelig! ET MIRAKEL!:)

En trestubbe utenfor betania. Synes den var så fin:)

Noen bilder som Thomas har tatt og jeg har redigert en del på:

Litt gøy resultat, eller hva? Selv om jeg ikke gjorde alt så nøye at det gjorde noe… rett og slett fordi det uansett ikke skulle brukes til noe fornuftig…

Nå skal jeg på Henteleken med Bil og så en slags Jentekveld! Gleder meg! blogger muligens om det senere:)

Si noe fint til noen du kjenner!

Og Nyt resten av Helga!

3 kommentarer

3 thoughts on “Noen Bilder:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *