Our Place

Categories T Our Place

There is a Place inside of me. I love this it more than any other Place, even though I just descovered it. The Garden is scattered with colorful flowers and fresh fragnants, animals in all sizes, all og them friendly og course. There is a Garden with a doorstep where You are waiting. Here i find peace.

Har ikke tatt bildene selv; fant dem på google;)

Min (eller Vår) Hage ser ikke akkurat slik ut, for den er det bare jeg som kjenner til, men jeg skal kansje male den en dag….

Skrev dette på bussen her i går. Da var det på norsk, men noen ganger er det lettere å utrykke seg på engelsk! Så jeg gjorde et forsøk på nettopp det. Må jo gjøre noe for å holde engelsken vedlike, nå som jeg ikke har det på skolen.

Lager en egen kategori for dette innlegget, fordi jeg tror at jeg vil skrive mer om dette stedet senere…

1 kommentar

1 thought on “Our Place

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *