Sea Monkeys og VISA

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Ville bare dele et par ting med dere! For det første:

I går betalte jeg min første regning! Det var nesten gøy!(lurer på hvor lenge dèt varer) Morro å ha nettbank…

I dag fikk jeg ordentlig VISA kort!  Har bare hatt VISA Elektron før. Det har eget motiv med meg, chessie og en rose på:) Nå kan jeg altså handle på nettet ved bare å skrive inn noen tall! Det er nesten skummelt(men det kommer det nok alltid til å være, bare tenk om noen tok kortet mitt! de kunne kjøpt myerart uten å kunne noen pinkode…:S)

Siden jeg nå kan kjøpe altmulig, har jeg bestilt Sea Monkeys! 🙂 Gleder meg til jeg får dem! Jeg har altså bestilt en komplett pakke med egg, bolle, mat osv… Alt de trenger for å leve.. Så når jeg putter eggene i vannet, skal de liksom våkne til liv! De er bittesmå, men vokser seg kanskje en cm store på 3-4uker… De var veldig billige, så håper det var bra nok at jeg valgte den billigste pakken.. De kan leve opptil to år, og trenger bare mat en gang i uka! SÅ vet vi det:) Hvis du lurer på hvordan i alledager en Sea Monkey ser ut, legger jeg ut en film:

Synes det er Kjempemorro med spesielle kjæledyr! Dessuten trenger de minimalt med stell! Ingen rengjøing av bolle, og mat en gang i uka!

Her ser vi Ku-Sjøku, Løve-Sjøløve, Hest-Sjøhest og Ape-Sjøape!

7 kommentarer

7 thoughts on “Sea Monkeys og VISA

  1. Om du skreiv dettan før du jekk på bosn i dag tili? Dar sto du skreiv d får æijn time sian. Æg va så vidt vågen då xD Du e gåoe du morgefulglen 😛

  2. hei! hvor har du fått kjøpt sea monkeys? hvilken nettside? har lyst på det, men vet ikke hvor jeg skal lete:S

  3. DinoPets.no selger dem i Norge. Dem kan jeg anbefale, hvis du like sea monkeys bør du prøve triops! Det er drit kult!! de blir kjempestore! Jeg har selv handlet sea monkeys fra dealextreme, det vill jeg ikke anbefale siden mine klekte ikke. De jeg kjøpte fra dinopets klekte, så jeg vill heller anbefale å betale litt ekstra for kvalitet, de har også utmerket telefonsupport.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *