deal! (Skriver Ingrid om klær??)

Categories O interessa

Gjorde en meget God avtale for en liten stud siden… For 100 kroner kjøpte jeg to kjoler og en topp! Så jeg legger ut bilder av dem(første gangen jeg gjør dette!)


249.-

Meg på en bro i Heide Park.


 

199.-

Meg med nesten-stritt hår: Et syn ikke alle har sett! 😛


199.-

Et fantastisk hopp med ikke-så-stritt-hår-lenger!
De to kjolene er like, bare forskjellig farge…


 

Til sammen kostet altså dette 647.-

og jeg sparte 547.-

Snakk om godt kjøp!

4 kommentarer

4 thoughts on “deal! (Skriver Ingrid om klær??)

  1. kjempe fint bilde av deg Ingrid 😀 må bare si jeg digger bloggen din, du gir meg inspirasjon i hverdagen 🙂 hvor har du kjøpt de kjolene? de var nydelige.
    Hilsen din største fan

  2. Ja, det er helt sant Ingrid! De er ofte de små tingene man gjør for andre, som virkelig kan få en betydning! Og for oss kristne (ser du også er det), så har det også sin mening:)
    Ønsker deg en god mandag:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *