Gårsdagen gikk med til synging med Dekor. 


*Vi startet på formiddagsmøtet på Betania kl 10. Vi sang flere sanger; Kjempemorro:) Talen handlet om Gjestfrihet. Det viktigste i en menighet er ikke bygningen, eller at vi kommer hver søndag, men Felleskapet! Derfor er det så viktig at vi er gjestfrie med hverandre; inviterer noen vi ikke kjenner så godt på litt kaffe. Det trenger ikke å være et plettfritt hjem, eller spennende mat, men bare være gjestfri:) Så min utfordring er: Be noen hjem til deg i dag, og få en bedre relasjon til denne personen; et bedre fellesskap!


* Etter møtet var det litt over 3 timer til vi skulle kjøre mot Moi for å synge mer, så gjengen snudde nesa til Rekefjord, hvor Marita tok ordene om Gjestfrihet på alvor! Vi satt ved sjøen, spiste Pizza og drakk brus, så ungene leke, og koste oss i sola! Elsker gjengen vår i Dekor!


*Så satt jeg og Thomas på med Daniel til Moi. Jeg las Harry Potter nesten hele tiden, men… Da vi kom frem brukte vi etter min mening masse tid på surr før vi begynte å øve… Tingen var at av en eller annen grunn hadde lederne i koret bestemt seg for å ta ikke en ny sang, men to! I tillegg noen som vi ikke hadde sunget på lenge! Det gikk vidunderlig nok godt alikevel, og møtet ble kjempebra! God stemning, og ikke en nedtur i fra sist vi sang i menigheten Sion, Moi! Gleder meg alt til neste gang:)


Har til slutt noen bilder i fra midtpunktet; pizza i rekefjord.

Her er vår gjestfrie vertinne; Marita:

Sola skinner på bryggekanten!

Arild underholder som vanlig nesten samtlige av ungene;D

Søte Arvid og Henriette! penere par må det letes lenge etter

Søte pusekatten


Lille søte:)

Meg og Thomas:D

Slå Hjul!:D

Koser oss i sola med texaco-pizza!

Ikke glem at du skulle være gjestfri i dag, da!

1 kommentar

1 thought on “Gjestfrihet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *