Another Miracle

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Var somsagt hos Thomas i går, og på slutten kjente jeg at jeg begynte å bli litt syk. Halsen ble mer og mer umedgjørlig, som om en slags hårete frukt( kanskje en mini-kiwi) satt fast der nede. Thomas ba for meg. Ingen ting skjedde, men han ba en gang til. Etter noen sekunder kjentes det lettere å puste. Var det innbilning? Jeg ventet litt med å si noe, men så var det sikkert! Det var ikke lenger noen mini-kiwi i halsen! Dessuten var nesen, som hadde snytt ut x antall meter dopapir med snørr, helt åpen! Ikke tett i det hele tatt lenger. For en lettelse:)

I dag er det jo faktisk slik at du kan være med å skape et mirakel! Støtt miljøet i Eath Hour kl 20.30. i kveld! Skru av all strøm i en time. Som Bruce Noland i filmen "Bruce almighty" sier:

BE THE MIRACLE!

7 kommentarer

7 thoughts on “Another Miracle

  1. kjempefin blogg, elsker designet:)
    Har du lyst til å få gavekort fra feks H&M sendt hjem til deg HELT GRATIS!? Da kan du gå inn på bloggen min og trykke på knappen i menyen under headeren der det står “Få Gavekort” 🙂 Bare hvis du vil da selfølgelig:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *