Håper jeg får et langt liv der jeg hele tiden husker på at det ikke er sikkert at jeg vil få et langt liv!

Categories tanker, tro og filosofi

Hvis det hadde vert sånn at vi fikk vite 'alt som kunne ha skjedd' når vi kom til himmelen, må jeg gjøre mye mer for å være fornøyd med meg selv! Jeg vil gjøre noe med betydning! Jeg tror at Gud gir muligheter til ting som kan gjøre en forskjell hver eneste dag, uten at jeg bruker de muligheten. Hvis jeg hadde dødd nå, hadde jeg nok blitt litt skuffet over hvor lite jeg faktisk har utrettet i livet. Hvor mange har jeg reddet? hvor mange har jeg hjulpet til Jesus? Hvor mange har jeg betydd en vesentlig forskjell for? Ikke nok! 

Håper jeg får et langt liv der jeg hele tiden husker på at det ikke er sikkert at jeg vil få et langt liv!

Da kan jeg prøve å vedlikeholde denne følelsen jeg allerede har beskrevet ovenfor; at jeg Kan Mer! At jeg har mer å gi! Alle disse tankene kommer forresten i fra boka jeg leser; Mirakler-Pat Robertson. Forfatteren(og grunnleggeren av CBN) skriver om noen av de utrolige tingene han har fått gjøre! Han har faktisk fått bygget et fly som er innredet som et sykehus. Dette flyr rundt til de fattigste landene i verden, og redder millioner helt gratis! Riktignok har han en del penger som gjør dette mulig, men om du leser boka ser du at han startet i minus, og så bygget seg oppover og oppover ved Guds hjelp.

Nå er jeg inne på det samme igjen; skriver snart inn hele boka. "Slutt, Ingrid! folk må lese den selv" Skulle ønske jeg kunne lese den for deg!

Eller at den var en del av skolens pensum…

Et Bilde jeg tok av gåsunger i blonsterbutikken til min kjære mor. Nydelige skapninger!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *