Ingrids Mirakler

Categories B opplevelser og hverdagsliv

VENT! Tittelen ble feil:

Ingrids Mirakler Guds Mirakler

Trekker dyna over hodet. Kjenner at det dunker, som om noen har en overdimensjonert heavy meatal konsert der oppe. Sutrer litt til kjæresten som egentlig ville lage noe mat sammen. Heldigvis kommer han heller bort og trøster meg, men! Han overrasker med å legge hånda på hodet mitt å be. Jeg rekker nesten ikke å gjøre noe før han tar litt avstand og ser meg dypt inn i øynene.

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Kjenner ikke noe nå! Jeg er redd for å si noe feil, så kjenner ekstra godt etter? Nei! Det er nesten helt godt:D are en svak irritasjon når jeg rister på hodet.

(dette skjedde mandag 22.mars 2010. Rett etter at Thomas ba for meg forsvant nesten all smerten som satt igjen etter tysktimen, eller var det gymtimen….)

Slik er bare så herlig! Jeg har opplevd mange mirakler. Noen med meg selv, og noen med mine venner, og selvsangt også folk jeg nettop har truffet. Er megaspennende hva som faktisk er mulig! Jeg er ————————-|   DER oppe etter å ha lest den mirakelboka jeg fortalteom i x antall andre innlegg (las ferdig i dag) Tror alt er mulig! Og Jesus sier faktisk at vi kan gjøre enda større mirakler enn det han gjorde! En annen gang Gud helbredet meg da Thomas ba for meg var i lunden på pre-team før ungarn. Da hadde jeg en fæl hoste som var så vond. Etter at han ba hostet jeg ikke flere ganger.

 

Henriette ble helbredet etter å (antagelig) ha brukket tåa, pluss at hun hadde røket et kosrbånd i kneet. Vi hadde en lang dag bak oss med et litt merkelig og tungt møte, og nermere halve gjengen var mer eller mindre skadet. Vi bestemte oss for å be, og folk la hendene på de det stod verst til med(Henriette) Midt i bussen ba vi, og på vei til debrecen ble ca 5 av 40 ungdommer helbredet. Henriette hadde sittet hele dagen, men kunne nå gå å løpe! Det samme gjalt nesten Thoms som hadde hatt støttebandasje på grunn av plager med knerne. Han rullet den av, og alle sammen koste seg på en handletur på Tesco.

Interessert i mirakler? les dette innlegget også:

Impossible is not a word. It’s just a reason for someone not to try.

Jeg tror at det er mulig!

Tror du på overnaturlige ting?

Tror du på mirakler?

 

1 kommentar

1 thought on “Ingrids Mirakler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *