{100 Themes Challenge} NO WAY OUT

Categories I 100 Themes Challenge

Har tenkt til å begynne på en utfordring som jeg så på bloggen til Elise Henriette. Det er 100 ord, og jeg skal legge ut et bilde som passer til hvert ord. Man kan bruke så lang tid man vil, og legge ut bildene i den rekkefølgen du vil, og etterhvert som jeg har lagt ut et bilde, stryker jeg det av listen.Jeg utfordrer deg til å gjøre det samme! Det er alltid moro å se forskjellige resultater av samme oppgave(det ser jeg godt bare på skolen.) Min teori er at alle kan være kreative hvis de prøver:)

Her er ordene:

Heart – Love – Light – Dark – Morning – Friend – Heaven – Sweet – Drive – City – Memory – Horse – Purple – Smile – Silence – Freedom – Blood – Rainbow – Gray – Red – Pink – Rain – Cat – No Time – Snow – Tears – Foreign – Sorrow – Happiness – Fruit – Flowers – Night – Expectations – Stars – Hold My Hand-Precious – Treasure – Eyes- Abandoned – Dream – Moonlight- Teamwork – Standing Still – Dying – Vampire – Illusion – Family – Creation – Childhood – Stripes – Fire – Sport – Keyboard – Keeping a Secret- Tower – Waiting – Clumsy – Underwear – Message – Queen – Rejection – King- Do Not Disturb – Evil – Horror – Traps – Cigarrette – Hero – Joy – No Color- Obsession – Ocean – Wind – Vulnerable – Mirror – Broken Pieces – Princess – Drink – Life – Words – Pen and Paper – No Way Out – Fairy Tale – Cold – Spiral – Magic- Food – Pain – Ice Cream – Forever – Reality – All That I Have – Give Up – Hope – Relationship – Fear – Holiday – Puzzle – Happy – Puppy

Lager en egen kategori for "100 Themes Challenge" hvor du kan finne alle bildene jeg har lagt ut.

Dette bildet tok jeg av Charlotte på betania når jeg satt å eksperimenterte med lukkertid. Ble fornøyd med resultatet. Brukte blitz, som gjør at charlotte til høyre er klar. Rett etter blitzen skiftet hun stilling, og ble spøkelsesaktig på venstre side. Gleder meg til å ta flere slike bilder en dag! Det er kjempegøy:)

There's no way out of this dark place
No hope, no future
I know I can't be free
But I can't see another way
I can't face another day

No way out – Phil Collins

 

fant denne sangen-passet litt fint til bildet:) 

  

11 kommentarer

11 thoughts on “{100 Themes Challenge} NO WAY OUT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *