Konkurranser! (Foto og kakaoløp!)

Categories A Hobby

jeg har valgt å lage to konkurranser i dag, siden jeg ikke gjør det altfor ofte.

1:Fotokonkurranse!

-Send et fint bilde(flere bidrag er mulig) til [email protected].

-Bildene vil bli vurdert etter kvalitet, kreativitet, komposisjon, og jeg tror ikke jeg kan la være å dømme etter "stemning." Det vil si at et sommerbilde vil score høyt på lista mi:P men skal prøve å ikke diske vinterbildene;o)

-Premien er iallefall heder og ære, og reklame for bloggen! Kanskje slår jeg til å lager en øverraskelsespremie!

 

2:Kakaokonkurranse!

-Denne konkurransen vinner du om du er første mann(eller kvinne, må jo ha likestilling) til å løpe til meg (rom 276, Flekkefjord VGS, Uenes, Flekkefjord, Vest-Agder,Norge).

-så må du si noe fint om bloggen min til meg.

-og premien er en kopp kakao!

Lykke til! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Konkurranser! (Foto og kakaoløp!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *