dagens tanker og følelser kommer til utrykk i nattens drømmer…(gøye bilder!)

Categories M drømmer

Drømmene om natta kommer i fra det vi tenker på om dagene, det har jeg iallefall bevist for meg selv i natt.

Drømmen begynte med at jeg feiret bursdagen min på Betania. Plutselig kom jeg på at jeg hadde glemt All pynten hjemme! så jeg rushet av sted. Vi tok en tur innom texaco, og på trappa så vi plutselig en ganske stor fugl med noe rødt på! Jeg løp og hentet kamera, og fuglen fløy frem og tilbake, både fra og mot meg. Masse bra vinkler! Den så ut som en rød ugle (ganske spesielt), og den fløy rett over oss. Plutselig merket jeg at jeg ikke hadde blitzen oppe. Det begynte å mørkne, så alle bildene var helt mørke-.-

Jeg trykket på blitz-knappen og knipset noen bilder igjen. Etter en liten stund oppdaget jeg at blitzen ikke hadde kommet opp nå heller! Denne gangen hadde jeg stilt litt på kamera, så bildene var litt lysere, men skikkelig mørke og uklare. Plutselig fløyg ugla(eller hva det var) rett i armene på mamma, og hun skulle holde den stille for meg. Jeg hadde til og med blitzen oppe! Mamma drog fram et lite lommetøkle, og bedøvet ugla, så hun ble helt slapp. Jeg tok etpar bilder nå, men da jeg sa at mamma skulle slippe henne, så jeg kunne ta noen flyvebilder, så vi begge at det var en bakside med å bedøve ugla:P Vi kunne ikke bare la henne ligge… Etter å ha bestemt oss for å ta vare på henne til hun våknet, og så ta bilde når hun fløy avgårde, våknet jeg. Ganske synd, for jeg fikk aldri det fine bildet jeg var ute etter…

egentlig også ganske rart at mamma bestemte seg for å bedøve ugla, men det er så sin sak…


Det var ikke akkurat slik ugla så ut, men tilnermet…

Hvis du lurer på hva jeg har opplevd som ligner på dette så er det to likhetstrekk. For det første skal jeg feire 18årsdagen min på betania på onsdag, og er i full gang med forberedelsene, og for det andre så jeg og Thomas en ugle i går, da vi kjørte til Egersund. Imotsetning til den røde i drømmen fikk jeg faktisk tatt noen flotte bilder av denne! Stakkars Thomas hadde ikke med sitt kjære (og 10ganger bedre, og dobbelt så dyre) kamera, så disse bildene ble Bare mine! Gøy at ikke alltid han tar bilder som er mye bedre enn mine! (ja, jeg er litt egoistisk, men…)

apropos drømmer har jeg bestemt meg for å skrive dem ned her ettersom jeg drømmer dem, så husker jeg dem, så hvis du synes de er kjedelige, synn for deg! Kanskje var ikke denne så morro, men jeg drømmer ganske mye rart!

2 kommentarer

2 thoughts on “dagens tanker og følelser kommer til utrykk i nattens drømmer…(gøye bilder!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *