origami – ny hobby?

Categories A Hobby

cubecraft.com 

Jeg har fått meg en ny midlertidig hobby! Følg linken over, så finner du masse figurer. Klikk på en figur, så finner du et ark som du kan skrive ut. Deretter er det bare å klippe og brette! Har laget bl.a. disse figurene:

I tilegg har jeg laget en figur selv, men den sparer jeg til senere:)

Morro med noe litt anderledes å finne på!
Når det gjelder origami, er jeg ikke så veldig flink… på mange ting som "easy flower" osv, er jeg håpløs. Førstår ikke alltid tegningene. Ellers så er de feil! For ettellerannet har det alltid med å ikke stemme….

Men, noen få ting får jeg til, og noe av det letteste, og morsomste jeg har kommet over er disse små søte stjernene! hadde funnet en bedre film, men vet ikke hvor den tok veien…

4 kommentarer

4 thoughts on “origami – ny hobby?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *