Sorg er en mur mellom to hager

Categories E Natur og Turer

Kahil Gibran sa disse kloke og oppmunstrende ord, og jeg har hentet dem fra boka "skuret"(les i inlegg lenger nede) Mulig du blir litt skuffet av å lese et innlegg som handler om noe helt annet en tittelen, men jeg ville virkelig videreformidle noen av disse Gode visdomsordene, og synes rett og slett de var så gode at de burde få plass helt på toppen! grunnen til at jeg ikke utdyper dem så veldig er fordi de selv sier alt, og flere ord blir bare i veien. Visdomsord er ofte slik.

Tittelen kunne også vert: Natures Snowart(not mine).  Det får nøye seg med å være underoverskrift. Jeg skal egentlig bare blogge om noen bilder jeg tok i går med det fantastiske kameraet jeg fikk til jul!

og så kan du jo høre på denne sangen imens du nyter bildene:)

Snølandsakap i miniatyr

Isklumptapper

Frozen leaf

Glitter og stas

På tide å gå av?

Håp, Ambisjoner, lek – er det viktig?

Nede for vinteren

Men vent!! det er MIN sykkel som ble stjålet for noen uker siden! Og der står den uten å si noenting som helst før jeg tar bilde av den! Bra jeg fant den igjen, men det blir spennende å se om jeg får den til å fungere når den har tint….

New Moon(neida, den er full)

En tjukk pus!

Ok, kanskje jeg skulle ha forandret underoverskriften min til "Natures Iceart"  
Dette er på vindusruta til lageret vårt:) Skikkelig vakkert!

3 kommentarer

3 thoughts on “Sorg er en mur mellom to hager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *