trettende-tradisjonen blir vedlikeholdt!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

bading 13 november copy

Har fått bildene i fra badeturen vår 13. November nå. Jeg og Daniel bader altså hver 13. og har gjordt det siden april nå. Jeg tror vi endelig har fått med oss noen flere nå! Det er åpent for alle som liker å gjøre noe lit utenom det vanlige, og syns det er deilig med et oppfriskende Kick en gang i måneden. Må innrømme at denne gangen hadde jeg litt vanskelig for å puste med en gang jeg kom opp av vannet, men det værste var at det var så kaldt på føttene! Uansett var det kjempedelig når jeg begynte å få varmen igjen!

bading 13 november 09

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “trettende-tradisjonen blir vedlikeholdt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *