strikk, nå må du strikke, strikk, strikk!

Categories O interessa

Har begynt å få strikkedilla igjen! Husker at jeg hadde det en gang i fjord også som begynte med et møte i en forening, mellom meg, Inger Lise og Camilla. Vi strikket bamser, og etterpå var det et supert tidsfordriv på bussen, og en grei avveksling til lesingen. Nå har jeg altså begynt igjen,på grunnlag av et spørsmål fra Hanne sin status på facebook, "om noen tilfeldigvis kunne strikke" Jeg svarte ja, og fikk i oppdrag å strikke et miniskjørt. så det har jeg begynt med! Har desværre gått tomt for garn, for jeg kjøpte bare to nøster, men får kjøpe nye over helga. Ser for meg at skjørtet ligner littegranne på dette når det blir ferdig:

untitled1 copy

pb060009

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *