Kodak Moments

Categories E Natur og Turer

He fonne ud at d e utruli frustrerane å ikje ha bedre kamera. d e liksom greitnok t nåen ting, mens andre e d nesten ikje vits å ta bilde av ei gång! 

Spesiellt når eg e kjærast me Thomas, som he et kamera som han stadi bygge ud både i høyden å bredden me nye linse å blitza.  E liksom ikje vits å ta bilda me mitt kamera når han he me sitt, for dei bli 1000 gånge finare, å når han ikje e der tenke eg bare på kå mye finare bilde konne blitt me et bedre kamera! 

trykk på bildane for å forstørra di, å se forskjellen sjøl!

pa100001mg2850cr22

Mens eg sidde å vente må eg bare nevna at d faktisk e ein del tidsforskjell når d jelle å lasta opp bildane au! d fussta tog ca 30 sek… nå tippe eg d he gått 5 min!

glede meg t eg au kan få meg et skikkeli speilreflekskamera, å ikje ein såkallt "knipseboks," som Thomas kalle d.

I dag såg me forresten nåen Rådyr ronnt linnland. Tog bilde av di me d flotte kamera hans;P va fire stykk som sto roli å spiste, t å me når Thomas jekk udøve jorde mod di:) rådyr e nåen nydelie dyr!

Ha ein kjekke høstkvell vidare du! 

mg3168

1 kommentar

1 thought on “Kodak Moments

  1. Det e ganske god forskjell ja;) Eg he fått meg speilrefleks, ikkje av de dyraste, men eg merke godt forskjell aligavell!
    Kan du ikkje låna Thomas sitt kamera då?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *