Gleder Meg!

Categories tanker, tro og filosofi

Nå e eg i ett sånt humør som eg bare elske! d kalles: Glede! eg glede meg t, å for alt! for å ta deg me inn i mitt håve, sånn kan eg sidda å tenka(ellar sei):

 Å! snart e d sommar! glede meg! då e d varmt å gått, å me kan bada, å gå tura, å åpna tidskapsel, å…. men fusst e d vintar…men d e egentli ikje så gale d hellar! då e d jul, å eg ska t pappa å ri, å så kan eg renna i slalombakkane:D men e ikje sikkar d bli så mye snø me ei gång…men om høsten e d så fine farga! å når d e dårli ver, kan me sidda inne å drikka kakao, å se på flammane i peisen:)

E gla for at eg he komt inn i den goe gamle glede-meg-humøre, istede for d nye bli-sur-for-ingenting(ellar iallefall ganske lide)-humøre. E bra at mine kjære venna, å min fantastiske kjærast holde ud me d:) Å gleda seg hjelpe masse på humøre! E velldi for at man bør ver positiv, å eg tru at d e et valg du kan ta!

Konkurranse: tell alle utropstegn i denna teksten:P (tippe d e ein del)

pa190003

Her e ein kattunge så monica fant ein dag. han bur midlertidi hos Thomas, å viss du vett kem d e sin e d bare å je et pip:)

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *