Om to Uge ska me ha Operasjon Dagsverk på skulen åkka. Pengane me klare å tjena den dagen går t Dina stiftelsen, som e starta a Rune Edvardsen i frå Kvinesdal. Di går hovedsakeli t misbrukte kvinne, å Jente heilt ner t 2-års alderen! D e Sykt! e så forferdeli nåe a d dei jentene fortelle… får meg t å tenka kå gått me faktisk he d! eg kan liksom ikje forestilla meg koss d må ver å leva sånn! men d som e enno vanskeliare å forestilla seg e kossen nåen kan få seg t å jør nåe sånn mod dessa jentene??? d e heilt uforståeli for meg! eg blei veldi inspirert av denna filmen, å nåe Helge Flatøy snakkte om prosjekte på skulen i dag, å eg e forberedt på å je alt på "operasjon dagsverk," d e nesten så eg reise ner å bare prøve å hjelpa di sjøl! d e nok ikje aktuellt di nermaste dagene, så eg får nøya meg me å je alt på arbeidsdagen. Oppfordre alle t å jør d samma me lignane saga. Detta redde menneskeliv! For den eine du redde kan d bety alt i verden! 

1 kommentar

1 thought on “Dina…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *