snart isbading:)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Tirsdag Bada eg! E stolt a meg sjøl, for eg hadde grua meg så. D e ofte sånn at når du grue deg kjempemasse t nåe, så bli d ikje så gale! D værsta va å stå på land å kjenna "mine bare føtter" langsomt mussta følelsen. Vanne va iskaldt! Men t slutt tog me mod t åkke, sprang udi, å fulførte d 7. trettene-bade på rad! akkorat når eg sprang kjente eg så lide, at d va ikje så gale. Spenningen, å den oppkvikkane effekten oppveide pusteproblemane:) 

eg e ikje sikkar, men eg tru at trettene oktober va ca liga gale som 13.april. Nå bjunne d virkeli vanskelia! Denna tradisjonen me bading på den trettene oppsto rett å slett forde me bada 13 april, sian d va sol den dagen, å me følte åkke svært så sommarslie. Heilt t me kom t vanne å sto der i badetøy. Men d e jo ein an historie:) 

Nå bare ber eg om at eg ikje ska bli sjugare enn eg alt e, men foreløbi virke d låvane:) d va ein vellykka badetur, å eg fekk au besøg av mi kjære klassevenninna, Benita. Hu va me meg på Turn(me di gallsjønne små ongane), på bading på sanden, å på Korøvelse for DTS. 

Tru faktisk eg he våre litt kreativ au i d sista! vet ikje heilt koffor, men he blitt ganske fornøyd me nye av d eg he lagt i photoshop, å på mandag skreiv eg ein sang! e ein lovsang, men tru ikje eg ska legga an ud:) men bare vent! ein dag hørre du an i radioenxD

bading den 13okt copy
img7498img7507

3 kommentarer

3 thoughts on “snart isbading:)

  1. Då va d jort, bare litt onna ein månde te neste gong : ) Bli spennande å sjå om d egentlig e så mye kaldere en d va denna 13.

  2. Ja d va kalt : ) me jør d egentilg bare for gøy, ska sjå om me klare å bada alle 13 heila åre…… 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *