Lørdagstur:D

Categories tanker, tro og filosofi

OK, Allesammen! hørr itte! nå he eg bada kver 13. i et hallt år! å på Tirsdag ska me innleda d vanskelie hallåre….grue meg masse, å d passe jo ikje perfekt at eg e ganskeså forkjølt å sjuge nå:S  

I dag ska eg au snart synga me kore åkka, DTS. (tenkte eg sko reklamera litt for nettsio åkka) www.devotedtotheson.com Bli spennane å se kossen d går me min stemme(som ser ud t å ha fordofta delvis)

Va på ein Nyydeli tur i går me min kjære Thomas, t Hådyre ude me nesvåg. Itte litt ekspertveiledning i frå onklane mine fant me fint veien derte! Fantastisk Utsikt som må opplevas!

d e utruli trøttane å ver så vonn i håve heila tio( ska snart ta smertestillane ijenn-.-) glede meg masse t å bli frisk ijenn!! ønske allsammen å ver friskare enn meg:) ha ein fin søndag!

mg2877mg28901mg28991

va forresten på et flott møde i går kvell au, på betania. en del folk, å supar tale av Johnny, samt mosikken av Johnny å Nathalie! 

3 kommentarer

3 thoughts on “Lørdagstur:D

  1. Nydelig Header du he lagd 😀
    Og sykt respekt for at du bade kver 13. heile året! Høres kult ud!

    Såg ud som ein fine tur, va vertfall kjempe fine bilda!

  2. Ikje verst, et halt år allerede : ) Tru vanne e kalt, men men bli spennane å sjå. Bli verre i Desember å Januar : ) Fine bilda ifrå turen ja…..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *