coincident?

Categories tanker, tro og filosofi

 

4868071280x1024

 

Eg jer meg øve! når d jelle bibelvers he alt gått litt amokk for tio! alt henge sammen!:P 

alt bjunnte ein fine torsdagskvell for to uge si( i kjælighetsugo) når me såg fireproof(ein fantastisk film eg anbefale allesammen!) Der e d ein mann som får einslags utfordring, å på den fusste sio e d skreve: "be quick to listen, slow to speak, and slow to get angry."  itte denna filmen, som eg somsagt likte kjempegått fant eg nåe a mosikken i frå filmen på spotify (legge ein link nedarst på sio) å he fått meg to favoritta; 

Slow Fade av Casting crowns, å While I'm waiting av John waller.  Slow fade avsluttes me ordane "be careful litte eyes what you see" som bli songe av ein fantastisk søde barnestemme^^

et par dage seinare fekk eg "dagens bibelvers" på Eposten min. d va i frå Jak. 1.19-25, å bjunne me; 19 Dette må dere vite, mine kjære søsken: Enhver skal være rask til å høre, men sen til å tale og sen til å bli sint. 

Samma som i filmen! sist fredag va eg på bånnsamling. Arvid snakkte om å bli påvirka om ting, å å bygga sin karakter. plutseli kom d:" vær forsikti lille øye, hva du ser" i den samme andakten nevnte han au at "den som synder blir en slave av synden" og d fekk eg som dagens bibelvers i dag!(joh.8.34.)

Eg bjunne å lura! kan alt detta ver tilfeldi? på einelleraen måde henge kansje alt i sammen…

 

fireproofposterkirkcamerhttp://open.spotify.com/album/0QvGPWz6Z0l8gR7lJeRRvV

Tru du på tilfeldiheda, ellar tru du at d e ein meining i at eg bli minnd på di samme tingane?

 

1 kommentar

1 thought on “coincident?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *