Altomfattende alt-i-et hobbystartpakke, 123 bruksmuligheter på 1-2-3. Kino, å stress!

Categories B opplevelser og hverdagsliv
p9250060p9250063p9250067

Då va d faktisk siste dagen i Kjærlihedsugo, å eg he hatt ei bra uga tør eg påstå. di siste dagene he eg endeli fått litt ti t å bare slappa av au, å d e fantastisk:) i dag e d "besøk en venn" dagen! he forsåvidt besøkt Thomas. Tru eg ska ta ein tur opp t Ida Eia ein a di neste dagen….:)

På onsdag hadde me et Ny Generasjons-møde. D va kjempe! Christoffer va flink å tala, å me delte ud vaffla å kjeks! mamma va kjempegrei å bakte vaffla så eg slapp å stå oppe heila notto, å folk likte di kjempegått au:)
På Torsdag va meg å Thomas på Kino på betania. D e den beste filmen eg he sitt på lenge! Fireproof. Me hadde et lide cellegruppemøde på Betania føre kinoen begynnte. D a servering av masse gått!! hjerteforma kagestykka av forskjellie slag, drue å nonstop osv:)
Fredag va eg i 25 årsdag t Arvid. eg va litt trøtt, men meget fornøyd me meg å Monica sin gave; en altomfattane alt-i-et hobbystartpakke! den inneholdt ein spigar, ein plastikkkniv, å to planka, pluss ein bruksanisning me 123 bruksmuligheter på 1-2-3! Den hadde meg å Monica skreve, å øvesatt t 3 språg:)
I tillegg ga meg å Thomas an ein flotte blom:) (å Martin bære opp gavebordet i baggronnen!)
p9250044
En kjekke bursdag me uventa besøg:P t å me mr. bean stakk innom! 
p9250068p9250069
p9250072

I går brukte eg store dela a dagen t å støvsuga å rydda i huse…  om kvellen va eg hos Thomas å me bakte bolla! morro, å koseli! (d e enkli her me komme t detta me avslappning)  Nå skaa eg kansje få ennoein ting å jør, å enno mindre friti, så eg lure litt på kossen detta ska gå… må snart jør nåe krafti prioritering tru eg…. men d e så mye som e velldi vikti for meg! jaja, får se kossen d går framøve…

1 kommentar

1 thought on “Altomfattende alt-i-et hobbystartpakke, 123 bruksmuligheter på 1-2-3. Kino, å stress!

  1. Ein gøy bursdag ja : ) eg jekk akurat når maskefolkane kom in : ( någen idea om kem d va ???

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *