Love, Hiccup, and stupid deceases

Categories O interessa

eg e sjug. gørr.

neste uga e d kjærlihedsuga, så eg bestemmte meg for å laga kort(istede for å synga på møde i dag) blei nåen koselie nåen:) 

p9200050p9200051p9200052

p9200049For et par dage sian fekk eg rose a Thomas, å di hålle seg enno fine!:)

På tirsdag va eg å Monica på Turn, for fusste gång som trenara for 2-3åringa:) d kan bli intressant:D

På fredag va me på moi ein tur:) kjekt å treffa nåen nye folk!

I går va eg på ungdomsmøde. eg leda møde, å me hadde drama, Thomas å Just another girlband sang å spelte, å Johnny Pettersen talte. va et velldi bra møde!

He hatt ei ikje så bra uga. våre småsjug(vonn i håve å halsen, å forkjølt) å hatt enormt mye å jør. i tillegg he eg hikkt mye. (kan d komma av stress?) å hikking e IKJE gøy når du e vonn i håve! d jekk så langt at eg sennte melling t Thomas om at han måtte slutta å tenka på meg:P han bjunnte nok å lura stakkar:P

tru forresten at enten Monica ellar Thomas he smitta meg. begge he akkorat våre sjuge. håbe eg ikje bli så dårli så Monica va…

i dag he eg au rydda litt på romme(nåe som trengtes!)  håbe eg bli friskare t  i måro, for eg kan ikje skolka si me he gym:(

 

Min elskede gir meg aldri Roser

Min elskede forstår slett ikke Poesi

Min elskede sovner foran TV-skjermen

Min elskede ser heller  ikke alle mine feil.

 

Kvinner elsker enkle ting her i verden: Menn

 

Girls are like phones.

We love to be held, and talked to,

but if you press the wrong button,

you'll be disconnected. (Lisa)

 

If you can't get someone out of your head,

maybe they're supposed to be there. (Anne Berit)

 

Love doesn’t walk away, people do. (Katrine)

 

No man is worth your tears,

and the one who is,

would never make you cry.(home and away)

 

Friend are god’s way of taking care of us. (Katrine)
Man må kysse en masse frosker før man finner en prins.
en venn er en som vet alt om deg, og alikevel liker deg
“Why do we close our eyes when we sleep, when we cry, when we imagine, when we kiss, when we pray?
Because, the most beautiful things in the world can not be seen with your eyes,
it must be felt with your heart".
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *