Eg tru ikje eg e i stand t å sørga for lenge om gången. Tenkte på d i dag, at eg klare aldri ver sur lenge, å når d skjer nåe trist e eg lei meg ei stonn, men d går øve. E nesten for gale kå lide eg tenke på Tage, som jekk vekk for snart et år sian.  Va jo me han heila tio i fjord sommar. Når folk ronnt meg e lei seg, ellar sure, så smitte d utruli fort t meg. eg kan ver flike å skjula d ei stonn, men me ei gång eg blir aleina bjunne eg å grina, uden nåen årntli gronn, d kan ver at nåen he sagt nåe negativt t meg, ellar bare vert leie seg for nåe. men Uansitt komme d seg fort igjen. eg he fonne ud at den beste medesinen eg kan få når eg e i dårli humør e å sova ei nott. trenge litt ti, å nåe avledane for å komma på bedre tanka. D hjelpe ikje at nåen trøste meg; sjøl om d føles bedre, så bejynne eg bare å grina mer:P

heldivis e eg sånn! kan ikje få sagt nok kå gla eg e for at d ikje e så mye vont i mitt liv at eg e lei meg heila tio, for d e mange som he d sånn! eg he nåen få dage eg e i dårli humør, mens mange andre he nåen få dage di e i gått humør!  d einaste domma me denna måden å ver på e at d e utruuli frustrerane å ikje klara å ver sur på nåen lenge om gångo:P (men d e nok d besta d eu, kan ikje ha så mye surhed i verden, d e dar nok a!)

Syns detta bilde Thomas tog på Låvefesten va så fint, å passte gått:)

uffdå1Thomas Egeland Støle

cryinggirlGoogle

3 kommentarer

3 thoughts on “Sorg

  1. SV: Nei ikkesant!? Løvenes konge er jo et supert eksempel på hvordan en barnefilm kan være både grusom trist og fantastisk uten at det skal skade barnet på noen måte. Det er jo en grunn til at den er den beste Disney Filmen. Det er ikke noe galt med Miley Cyrus, men Hanna Montana er kanskje ikke det beste forbildet likevel…?

    Det er ikke bra å holde ting inne i seg for lenge, da kan det hende man sprekker. Du har jo love til å være trist du og. Men samtidig, så er det jo deilig å smile en gang i blant. DA blir ofte ting litt enklere ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *