Ude på Hidra

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag va eg på Hidra for fusste gång i mitt liv. verden va tågete, men va i gått humør si eg endeli e færi me 3000metaren, å itte forhållane fornøyd me resultate(ikje enkli nåe å ver stolt av men) Dessuten kom jo Thomas å Henta meg:) Kristina sadd på ud t Andreas, måtte venta litt i ferjekø. Verden va fremdeles totalt innhylla i tåga, å me kom åkke fram t huse av Thomas si sustar Janne, å onkel-ongen, Vilde. Hu e ein a di skjønnaste ongane eg vett! hu e så gollen, å så så gla i meg^^ så me sadd å lekte litt, å blei servert både Lasagne(nam!) å gèle-barneselskab-resta:) t slutt såg me litt av Mummitrolle før me tog ferjo øve t fastlann ijenn, å kjørte heim t haua.

p8310038
Janne å Vilde

p8310041

Vilde å Bamsen sin:)

 

p8310043

Meg å vilde "leire." sjekk d fina tårne!

2 kommentarer

2 thoughts on “Ude på Hidra

  1. SV: Heisann, jeg bruker enten å tegne med blyant på papir og bare fikse på det i photoshop, ellr så tegner jeg bare i photoshop med tablet (tegnebrett). Headeren har jeg laget i Photoshop, brukte et bilde fra en tegnefilm og fikset skyer etc selv 😀 Elsker Photoshop haha

    Ja ikkesant?! Det er herlig hvordan fine kommentarer hjelper på både humør og selvtillit haha Og Tusen Tusen Takk for dine snille ord og ♥

    ÅÅÅså søt hun er haha! Det nederste bildet er nydelig! Og du var med å lagde tårn du og ja ser jeg 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *