Rally Sokndal 8-)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag blei d, t tross for at d endeli e helg, ein relativt tili måren. Me kjørte oppøve mode Eia kl 9. litt for seint va me framme, å rydda klart t lappesteiging, å grilling:) 

Eg tog på meg forkle å glei rett inn i lappesteigingo(blei nåen Perfekte ittekvert) å t å me Daniel prøde seg på et par lappa:) Grillingo jekk au supart, så snart me hadde komt i gang, å bilane suste forbi! salge kom ikje årntli i gang før itte alle rallybilane hadde passert, men då kom dar iallefall litt folk:) 

Vere a skiftane så bare d! et øyeblikk rigna d svære hannkatta, å så plutseli va himmelen blå me små kvide dotteskya^^ Itte den eine bøyo va ca alt bløtt, menmen, me hållt mode oppe, å di tri timane jekk så fort at me mest ikje merka d. eg konne glatt stått 3 tima t eg:) Thomas fekk mange fine blinkskudd, å her e ein forsmag:

mg18271mg18451

 

Nå he Ubetania relansert si nettsia, å eg he fått lagt ud mi silte dagbog i frå Ungarnturen.

les kå me jore på turen her:

Ungarn dagbok av Ingrid

 

1 kommentar

1 thought on “Rally Sokndal 8-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *