Blogging sånn Generellt

Categories tanker, tro og filosofi

Nå he eg akkorat lest en del blogga, å d e Velldi Mange som skive om velldi mye kjedeli… e jo ikje så lett å skriva nåe intressant selvfølgeli…  

eg vurdere å legge om til bokmål, men det e ikje liga personli. hvis det er noen som ikke skjønner dialekta mi, så bare si i fra:) eg foretrekke rettåslett go gammaldags Haua!:o)
D me intressant e jo Meget individuellt, då. Handle masse om interessa, men man må au ver go å skriva!
http://filosofen.blogg.no/ likte detta inlegget! tenkte eg sko finna nåe me innhold nå, å eg syns filosofi e velldi spennane. nye måda å tenka på, å ittesom eg he skjønt d, så e d viktiaste innen filosofi å ver åpen, å å undra seg øve ting. ikje ta verden forgitt, for an e så fantastisk! alt bli så fort en vane, men d e vikti å sedda seg ner av å t å se på alt d du he, å bare undra deg øve d! eg he lest sofies verden, å eg tru den forandra måden eg tenkte på, iallefall ei stonn! men an va litt tung å lesa. anbefale an uansitt for dei som vil veda mer om Filosofi:)
hvis du lese nåen blogga me innhold, ellar meine at du he an sjøl, så senn meg ein link:)
3 kommentarer

3 thoughts on “Blogging sånn Generellt

  1. God morgen! ^^
    DU og bloggen din har blitt utfordret:
    *Skriv en tekst med overskriften “noe jeg aldri glemmer”
    *teksten bestemmer du hva skal handle om, bare det passer overskriften
    *inviter 1 annen blogger til å gjøre det samme

    (gjerne si ifra dersom du kommer til å ta ufordrinen slik at jeg kan være klar til å komme og lese+kommentere hos deg!)
    Ha en strålende søndag uansett!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *