forventninga, forventinga…

Categories tanker, tro og filosofi

he hatt d topp på lonnen, men he lide ti å skriva. tar d i stikkord. Vannmelon(hihi). Teambuilding. møda(folk blei helbreda!). øving t drama, dans, sang, å mosikk. forberedelsa på alle måda. PT(!!) masse folk-masse moro….osv!

  I dag reise eg!!! ska forbereda meg på ca 3 tima kjøring, to tima ferja, å 20 tima kjøring! så e me i ungarn! på veien ska me innom 5-7lande…vett kje heilt koss d blir, men e visst goe muliheda for å stikka innom Danmark, Tyskland, Østerrike, Tsjekkia, Slovakia, Ungarn og Romania. he bare våre i to a di før, så kan bli meget spennane! ska sova på en campingplass i nåen hytte, å der e dar svummebasseng å greie, å så ska me jo jør så mye bra!! d eg glede meg mest t! hjelpa fattie, praktisk arbei, hålla barnefestival å idrettsdag, å dessuten fortella folk om Jesus! lide av detta e sikkart, men eg lige øveraskelsa, så d jør d bare nno mer spennanne! ska dessuten henga me sigøynara, å d kan jo bli Megaintressant! e visst velldi annarledes kultur… så forentningan mine e på topp, både t reisen, å oppholde i ungarn! me må gå nå! glede meg masse, å får eg tag i nett der nere( på thomas sin pc) så ska eg je lyd frå meg:) ellars komme oppdateringen når eg e heima ijenn.
2 kommentarer

2 thoughts on “forventninga, forventinga…

  1. SV: Tusen Tusen Takk, fortsettelsen kommer vel på Søndag : D

    OOoh, så spennnende det høres ut!” Jeg elsker bilturer, men fullt så mange land har jeg ikke vært innom på en hehe, gikk vel mest i sverige og Norge.

    Er det mange som skal være med? blir kanskje buss istedet for bil da eller??

    HA DET KJEMPEFINT!!! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *