Min slacke dag – love it

Categories B opplevelser og hverdagsliv

he våre me Monica i dag, å i mangel av så mye bedre å jør mens me åd is, 

så såg me filma på youtube. mange løgne! legge ud link frå den beste:o)
seinare jekk eg tur me Nina (joggde litt) ronnt linnlann, å på veien traff me Monica, som nå va barnevakt, så hu sykla me Iver bakpå på sio a åkke så joggde. ganske greie tur:D sånn ellars he eg jort en hau me husarbei for å prøva å blidjør mamma for kommane seine netta…he bl.a. vaska bade, støvsugd romme, å legeromme, vaska kjøkkene, lagt mad (pita) å bretta kler… på slutten a dagen kom Thomas au innom en tur, å va her nåen tima:o)
akkorat nå fant eg ud at eg lokkte purreløg itte maden i går…grr….at eg endeli he klart å venna meg t nåen grønnsaga he sine bagdela…
bilde e massevis a foggla så meg å Thomas såg på mårenturen åkka (glømmte visst å nevna den;P)
mg9871cr21
lille chessie fekk ei flaska, å bar o en del av veien heim
mg9844
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *