Invasjon!

Categories E Natur og Turer

advarsel for alle så bur i hedmark (uvisst område)! ME HE BLITT INVADERT AV FROSKA… når eg va å ridde me stine i dag traff me svære hæra a dessa bittesmå froskebeibiane:P
p7140048

Itte ein fine tur inn t slalombakken me Befriane Gallopp, å vinn i håre jekk me ner t Stavsjøen å bada me hesten:D ellar, eg va neri me rauo jaffal, men huder va ikje heilt gira på svumming tru eg:P kver gång eg ville ha o t å gå udi vanne, så o hellar å plaska me beinan(sånn så på bilde onna)

p7140053

p7140055

og nåen ekle dyr:

detta e faktisk igle.. eg va ikje sikkar på om d va blodigle, ellar nåen andre udyr, så eg søkte på wikipedia, men blei ikje så mye klogare. ligna litt på blodigle, men dei konne visstnok forvekslas me hesteigle, som ikje konne bida ijønom menneskehud. gronnen t at detta faktisk intressere meg, e forde eg he bada i detta vanne si eg va liden:S:S
hoff…men he aldri hatt sånnet beist på meg(sjøl om di faktisk kalles legeigle i stede for blodigle i danmark… hørres jaffal bedre ud. uansitt håbe eg på at d e hesteigle!
 p7140060

1 kommentar

1 thought on “Invasjon!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *