Tidlig start på dagen!

Categories E Natur og Turer

i går morges vokna eg ca kl 6! GANNSKE øveraskane, men eg følte meg heilt vågen, å eg tenkte: d e ferie! kå jør d om eg ikje bry meg så mye om døgnets tie, så eg fant ud eg sko ta meg en tur ud. å d jore eg. eg tenke eg va ude mellom ca kvart øve 6, å kvart øve 7. Då jekk eg mårentur. fusst jekk turen ner t Dokka, hesten, å eg koste litt me o, å børsta o litt . ittepå sette eg meg nere me vanne å las rett å slett litt i biblen (nåe eg jør altfor lide). ganske koseli, sidda der å lesa me dogg i grase, stille, men aligavel intressant, å "levane" vann. d va ikje direkte sol, men ganske fint. i lengden blei d aligavel litt kallt, så eg kom meg opp i huse ijenn, las litt i ei an bog, å sovna. låg på sofaen å sov va t 12-tio.

Nydeli dogg på jordbærjorde a onkel
(d bjunne å bli røfarge på jordbærane nå! eg he vel spist nermare 10 stykka snart:P)

p7130022
meg så sidde å lese
(sjøludløysaren så tar bilde)
p7130027

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *