Hestane her;o)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Bestemor å Bestefar he nå ein hest; Slottsve Tora, å to av føllane hennas. Øvern Åsa, frå mai i fjord, å Øvern Jerven frå i vår(sommar). begge e hoppe. i dag va eg å besøkte di allesammen. det eldste følle, Åsa går på et jorde sammen me en heile jeng andre hesta, blannt annet et føll eg he sitt før, å som hu he stått me heile vintaren, å våren. her e et bilde a meg, Åsa, å litt a vennen henna:o)

p7110013
Det andre følle jekk sammen me moro, å to andre mødre, å føllane deira.
her e Tora, å d nyaste følle; Jerven
tora vern jerven 2
meg jerven t ventre
D va nåen enormt kosne føll, e så koseli å besøga di! men nåen a dei hestane konne nesten bli litt for innpåslitne, iallefall viss di trudde me hadde nåe spiseli:P
den hesten eg komme t å ri på e Dokka, den som Stine he på fór. Kjempesjønne den au, å velldi snill. eg synns o va ganske tålmodi når eg prøvde å komma oppå o uden sal:o) 
T slutt klarte eg allså å komma meg opp, å meg å Stine rei litt ronnt uden sal, å me prøvde au å småhoppa litt øve nåen hinder:)
p ridetur me dokka 11
p ridetur me dokka 19
2 kommentarer

2 thoughts on “Hestane her;o)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *