Nå he eg allså reist t pappa, å viss nåen lure så bur han på stavsjø. Nærmaste by: Brummundal, nærmaste by som folk he hørt om: Hamar. plassen e kjekke,litt mindre enn Haua. her bur pappa(Per), når d passe seg sånn at han ikje e oss Solvår, kjærasten, ellar på hytto pga jobben.(snekkar) rett øve veien for Pappa bur Bestemor å Bestefar(Astrid og Martin) dei he hesta, å honna, å bur me sio a onkel Morten. han e gift me Randi, å hu he tvillinga! Stine, å Marius  på 11år! Onkel he forresten masse Jorbær, å kvær sommar pleie dar å ver nåen polakka som plokke jordbær, å jør andre ting. I år traff eg faktisk ijenn ei så hette agatha, som va her for to år sian. hu e vel 14 år nå:o)
I dag va me nere oss hesten som Stine he på fór. kjempesjønne, ska legga inn bilda seinare. så stellde me hesten, å ridde åkke en liden tur! e lenge si eg he ridd, så d va morro! eg hadde au et hellar mislykka forsøg på å ri barbak på jorde ittepå:P Kansje bli detta en Hesteferie!:D
Planane sånn ellars e en tur t bø sommarland, tante Eli i romsdalen, kansje istid 3 på kino, å så endel ridning, å øvelsekjøring å avslappning. eg håbe forresten at solo he tenkt å visa seg snart, for detta føles ikje som sommar! 15 grade får meg ikje t å villa bada ialleffall! (me måtte fyra i dag!)
håbe alle kose seg i ferien (udenom dåkke på haua, for dåkke får ikje låv å finna på nåe gøy uden meg!! neidå:o)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *