Sommarmosikk!

Categories O interessa

her e nåen a sangane eg hørre mye på i sommar. jer meg en goe sommarstemmning! nåen e enkli frå d eg hørrte på i fjor, men forbinne di fremdeles me "sommarsanga."

håba dåkke he spotify, å bare kan gå inn på linken å finna alle sangane, men viss ikje skrive eg au opp sangnavnene. surfin' av smokie he eg ikje fonne på spoyify, men måtte ha an me, så he au youtube linken;o)
http://open.spotify.com/user/ingrid0123/playlist/0VX5BbjUp2U7yzBhqK3MS0
little big town-a little more you
postgirobygget-idyll, en solskinnsdag
gylne tider-sommartider
smokie-mexican girl, surfin'
mungo jerry-in the summertime
jason mraz- I'm yours
michael bublè-everything
bryan adams- summer of '69
espen lind- scared of heights 
fool's garden- lemon tree
1 kommentar

1 thought on “Sommarmosikk!

  1. Ja du eu studere sangteksta 🙂 d e ganske fasienrane. Nåen tekste så kan du oppfatta meiningo i teksto på mange måda. Nåen av dei så skrive tekste, dei lage teksto te ein måde så alle kan oppfatta teksto forsjelli, sånn at teksto he ei forsjelli betydning for alle så lese ellar hørre på teksto på ein måde. Ganske fasinerane 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *