Egarsonntur:o)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

e ikje så ofte eg får ti t å gå t egarsonn nå. bli oftast Flekkefjord, si eg går på skule der, men nå fekk eg me meg Thomas på hannletur;o) eg jekk aleina ei stonn, forde va faktisk han eg sko kjøba nåe t i anledning hans 20årsdag på Lørdag:-)

så eg shoppa ivei, å va ganske kjapt færi me å finna nåe flott:D så jekk me litt ronnt ihoba, å kjuppte blannt annet badetøy t  meg! ittepå hadde me åkke pizza på telegrafen (dagens-namnam) før me sko henta Anders oss tante å di. Anders fant ud at han ikje ville heim aligavel, å blei nåen netta t, så me bare va der littegrann, tog en tur opp å såg på huse Onkel Knut drive å bygge, å så kjørte me heim t haua ijenn. koselie tur:D
p7020007
når me kom tebage t Thomas hadde d kommt enno mer bie ud av d invaderte huse hans, å han sopte di sammen i ein svære, deilie hau:S
p7020003
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *