Absentminded…..!..!….

Categories tanker, tro og filosofi

mind wander

D blei t at eg jobbde halle dagen i dag (luging) i frå kl 9 t 12, når pausen bjunne. når eg sidde der å luge så flyge tankane! tio går sånn tåli passe seint, men e litt greit au me masse ti t å tenka. tankane mine går i frå venna å terrorista t universe, å live. e gått å ha mye ti t å tenka egentli; eg e sikkar på at hvis eg hadde huska alt eg tenkte når eg sidde å virkeli lar tankane flyda, så hadde eg kont skreve ei laang, å go! bog. D å sidda å se på tv bli liksom ikje d samma… man får jo slappt av, men tankane bli liksom låst t d så e på skjermen; trenge ikje allti ver når bra hellar. så eg e gla eg ikje ser så mye på tv! e gått å jør nåen ting a å t som du kan jør uden å tenka på di…men må jo selvsagt ikje bli heilt tanketom hellar;P

35506508433ec00b1244
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *