I work all night, I work all day to pay the bills I have to pay…..

Categories B opplevelser og hverdagsliv
Akkorat nå he eg d fælt!
Mens Lørdag va turdag, va i dag jobbedag(lugedag)!
Allergisk mod gras ellar  nåe i den duren, å derme sår i halsen,  å nyse i ett sett. ellars så he eg jobd mest heila dagen! Min fusste dag me "sommarjobb" oss mamma; luging. Her hadde eg selskab av Cecilie, å Inger Lise, pluss at nina stakk innom en tur å helste på;o)
Ittepå va d foll fart rett på dugnad på stranno der eg traff Thomas, Andreas, å Jørgen t en godt kjent aktivitet; luging (t inntekt for ungarn-turen) Itte alt detta va hennan, beinan, å armane mine oppskapt, å røe pga grasallergien. Eg e lettare solbrent i ansikte å diverse andre plasse,  håve verke så eg bare vil legga meg itte enten for mye sol, ellar bare anstrengelsa å mas… føles ikje serli bra, men eg vett jo at d bli mye bere i måro! eg he faktisk tjent øve 500kr, i tillegg t at ungarnturen bli billiare! så nå ska eg bare legga meg, å la tio lega alle mine sår :o)
p6150005
ein nydelie blomm så inneholdt en del maur, inkludert gangane mauren bur i…me ga an et bad i elvo…:D
p6150011 
Me sadd i kansje ca 2 tima å sang diverse sanga…når me bjunnte å gå tom for goe idea, jekk eg å henta permen frå et kor Inger Lise,Nina å meg hadde våre me i.
p6150018
Kansje e d nåen a di onde boskane så ødela hennane mine-.-          ……hevnen va sød!…….;P
15jun luging oss jacobsen 4
Andreas å Jørgen i foll gang me hagearbeie…
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *